Mengenai Saya

Foto saya
L3, ISS
aku bukan ustaz seperti semua orang memberi gelaran itu kepada aku. aku bukan imam dan bukan mufti.. tetapi aku seorang manusia biasa.. bila aku kecil, aku hormat orang tua, banyak sikap positif aku ada, tetapi sekarang, aku perlu perbaiki sikap negatif aku.. LIFE MUST BE HARD BUT BE EASY ON IT..

Khamis, 10 Februari 2011

Rabu, 9 Februari 2011

PELAJAR PERLU TIDAK CETUSKAN EMOSI DI RUANG MAYA INI

Sebagai seorang pelajar, tidaklah harus kita menyatakan perasaan kita di ruang internet, terutamanya di laman sosial kerana banyak keburukan daripada kebaikan.

Selasa, 27 April 2010

malam yang sejuk dan indah, tapi.......

aku cuma fikir dan mengenangkan zama remaja yang seperti jahanam bagi aku kerana zaman remaja sangat kuat emosi... hmmm... bagaimana aku nak menempuhi dengan hubungan yang renggang dengan sahabat, dengan teman2 rapat... dan lain... hmmm.. kadang2 Allah sengaja nak aku jalani jalan yang pedih ini.... supaya aku lebih banyak berfikir dan selalu mengingati Allah..

Isnin, 26 April 2010

BOLEH AKU TINGGALKAN KAU WAHAI BUMI???

persoalan yang melebihi batasan akal manusia seperti aku kerana takkan mungin menjadi kenyataan... hmmm... apa masalah aku ni??? kejap SEMANGAT NAIK.. kejap SEMANGAT TURUN... apa nak jadi ni..... kerana apa?? TAKKAN LAH KERANA AKU HANYA JADI PERMAINAN DI DUNIA NI AJE???

aku seperti BUAH CATUR dalam DUNIA NI???

mengapa sering kali difikiran aku, aku hanyalah berada di dunia permainan yang sukar... sehingga datang kekalahan demi kekalahan.. kalau aku terus dilanda kekalahan, mungkin aku akan mati dan GAME OVER...... MENGAPA...

Ahad, 25 April 2010

maktab TAK DAPAT, maka HANYA SATU PILIHAN DI UITM PERAK

aku kena repeat studio, dan semua subjek.. tu pun klo diorang masih terima aku sebagai pelajar landskap.. sbb aku dah banyak buat salah dengan diorang.. (pensyarah)..... nampaknya, aku harus tebus maruah aku yang dah tercemar... LIFE MUST GOES ON!

Selasa, 20 April 2010

21 APRIL 2010 PEPERIKSAAN UITM PERAK BERMULA...

sudah hampir ke penghujung semester rupanya....
budak2 lain dah habis... terutamana METRIK, ASASI dll.. haha.. hmmm.. tak apa la...
CUMA YANG AKU HARAPKAN.....SEMUA RAKAN2 MAMPU MENEMPUH PEPERIKSAAN...
SEMOGA MEREKA MENDAPAT DEKAN.. =D