Mengenai Saya

Foto saya
L3, ISS
aku bukan ustaz seperti semua orang memberi gelaran itu kepada aku. aku bukan imam dan bukan mufti.. tetapi aku seorang manusia biasa.. bila aku kecil, aku hormat orang tua, banyak sikap positif aku ada, tetapi sekarang, aku perlu perbaiki sikap negatif aku.. LIFE MUST BE HARD BUT BE EASY ON IT..

Sabtu, 6 Ogos 2011

RAMADHAN SUDA....

Assalam sejahtera sekali lagi buat masa ini. Ramadhan sudah pun tiba lagi.. Sedih sebab tak berbuka dengan family.. Huhu, tapi xpe la, ada la jugak kawan2 nak makan saing.. Rasa kenyang makan ramai2, meriah pun ada...

Walaubagaimanapun, STUDIO tetap kena jalan sebab dah final projek... woooo.. penat,tapi baguslah sebab dunia belajar, kena la belajar benda baru, kalau tak, kurang la pengalaman..

Terima kasih la kat senior2 yg ada bagi sokongan n kawan2 yg bagi aku ceria sepanjang aku ada d studio, especially di TEPI TINGKAP...

AKULAH BUDAK DI TEPI TINGKAP STUDIO TU YE... haha.. GOOD LUCK FRIENDS! ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan