Mengenai Saya

Foto saya
L3, ISS
aku bukan ustaz seperti semua orang memberi gelaran itu kepada aku. aku bukan imam dan bukan mufti.. tetapi aku seorang manusia biasa.. bila aku kecil, aku hormat orang tua, banyak sikap positif aku ada, tetapi sekarang, aku perlu perbaiki sikap negatif aku.. LIFE MUST BE HARD BUT BE EASY ON IT..

Rabu, 24 Februari 2010

seorang yang aku anggap BFF......




dia adalah jihan... anak ustazah hasniah n pak cik wahab....
aku anggap dia BFF sebab dia anggap aku BFF..
haha... tapi aku harap tiada yang menghalang persahabatan aku dengan dia...
dah lama aku bersahabat dengan dia, sejak sekolah rendah lagi.. kenangan yang baik ialah ketika berada di perpustakaan awam. bukan buat kerja sekolah, tapi berbincang mengenai masalah remaja dan penyelesaiannya.. haha.. pelik.. walaubagaimanapun, aku suka sahabat yang begitu.. =D smile always, JIHAN! =)

3 ulasan: