Mengenai Saya

Foto saya
L3, ISS
aku bukan ustaz seperti semua orang memberi gelaran itu kepada aku. aku bukan imam dan bukan mufti.. tetapi aku seorang manusia biasa.. bila aku kecil, aku hormat orang tua, banyak sikap positif aku ada, tetapi sekarang, aku perlu perbaiki sikap negatif aku.. LIFE MUST BE HARD BUT BE EASY ON IT..

Isnin, 2 Mei 2011

ESOK EXHIBITION! KERJA YANG SEMAKIN MENARIK DI STUDIO....

Begitulah, sekejap sahaja dah nak habis sem kali ni... rasa kejap sangat.. harap2 mampu la sampai habiskan DEGREE dengan cemerlang.. HOPE SO, GOD'S WILL... =)

Nak jadi cikgu juga.. tapi mungkin boleh lepas habiskan DEGREE, sebab lagi baik mungkin, ada kelulusan BACHELOR IN LANDSCAPE ARCHITECTURE, cuma mungkin aku perlu lebih bersemangat dan jangan mudah mengalah.. SOAL JODOH MUNGKIN AKU TERPAKSA FIKIR KEMUDIAN walaupun ada orang yang mahu menyalurkan cinta kepada aku, ada yang menanti aku sejak sekian lama, tapi..... MASA DEPAN AKU HARUS AKU FIKIRKAN.... kerana masa depan yang cemerlang barulah boleh hasilkan keluarga yang cemerlang...

OH THE GOD, THANKS TO YOU, THAT YOU STILL PUT ME IN ISLAM, GIVE ME CHANCES TO GET A NEW AND BETTER FUTURE FOR MY LIFE.... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan